Back to the future

Hellu everybody! Back from my hemska hemska svacka. Fortfarande lite knaggligt men nu lever jag i alla fall istället för att vara arg och gåta hela dagarna.

Idag tog jag och Jessika en powernap på fyra timmar. Kändes skönt, som att dö bort lite. Helt ok, bara inte lika drastiskt och dramatiskt som the real deal. Idag slutade vi båda vid lunch. Imorgon blir det samma sak. Jag klagar inte! Imorgon sticker Jessika hem också. Inte jag. Jag får istället besök av ett par pojkar. Funkar ju det med, kanske bra att byta umgänge för en dag eller två. Nåväl.. Jag har absolut ingenting vettigt att skriva om så det där får duga! Återkommer.

Och just det. Jessika hälsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0