Come on pretty baby

Hey! Dålig update, jag vet, men så går det när man har finfrämmen! Har i alla fall lite tid över just nu. Så. De senaste dagarna, eller sen igår rättare sagt, har jag bara levt livet med mina absolut bästa kvinnor Linnéa och Jessika. Vi har även hunnit med lite häng med diverse guys, skräckfilm, snack om skräckfilm, häng utanför statoil osv. Ni vet sånt där coolt man gör när man är tonåring. SÅ. Imorgon sticker brudarna hem till sig och jag blir mest troligt ensam kvar, om jag inte följer Jessika till lycksele. Fast jag kanske kan behöva ensamtid innan Jessika flyttar in till mig. Nåväl, vi ser vad som händer. NU ska jag sova, för imorgon blir en LÅNG dag. Ingen rast och ingen vila. Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0