FAKE AND GAY!

Heeellå.
Rut är för lat för att skriva så hon överlåter det åt mig, Jessika! BTW så går hon och kissar nu. Hon tyckte att ni alla 10000tal som läser detta behövde veta det!.
Idag har vi sprunge runt och shoppat lite, även om jag inte har några pengar alls, men det löser sig när mamma och pappa är här, vilket dom var också! :D Det blev en superfin dataväska, halsband, och en sjal. Medans min kära vän rut hann köpa gardiner för 600, dörrmatta för 200, puder, krokar, hylla, skarvsladd, och en tvättkorg, den rike jäveln!.

ANYWHO, nu ska vi kanske hitta på något kreativt, möjligtvis äta och gå ut en stund i det fina vädret?. Nu ropar rut på hjälp så det är bäst att jag sticker, HA DET BRA ALLESAMMANS, PUSS!  // Jessika
 

Kommentarer
Postat av: jessika

fy vad skönn...T dedär va, vi måste göra om det<3

2010-08-06 @ 18:32:03
Postat av: Anonym

saru?

2010-08-08 @ 01:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0