fräsch

Sådär, sitter nu med en målarfärgs-stinkande grön ansiktsmask i ansiktet och papiljotter i håret. Eller ja, papiljotter kanske man inte kan kalla det, men jag låter bilderna tala för sig själva. Så - jag kör alltså på en lite udda frisyr idag. Eller ja, papiljotterna ska ju ut förstås, men frillan är ju fortfarande udda när de är ute! Och så frisk och fräsch, duschade som sagt i morse och då gjorde jag det på riktigt så att säga. Skrubb hit och dit, inpackningar och allt möjligt tjejigt tjafs. SÅ, nu är jag fräsch och luktar gott! Får se hur länge det håller... Så! Två bilder på moi i skrivande stund. Luktar gott gör jag, men fager vet jag inte om jag lyckats med...

Kommentarer
Postat av: Axel

Jag ska plugga svenska och naturkunskap och religionskunskap och engelska!!

2010-08-20 @ 19:51:12
URL: http://gondola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0