HELT OKEJ




Bild nr 2 beskriver på pricken hur jag kände när den där pizzan slank ner.
Idag har jag varit så hiskeligt trött att det inte ens går att beskriva. Blev en sen kväll med grabbarna igår och vi sussade inte förrän fem-snåret imorse. Kring elva var vi igång imorse och då stack vi in till stan. Pojkarna shoppade och jag agerade guide. Funkade för mig, ekonomin kändes ändå lite halvknagglig när man jämförde med pojkarna som nyss hade fått lön. Så, inte en endaste pinal har jag köpt idag, utom dagens middag då, pizza och en cola. När jag kom hem klockan fem åt jag bara, och sen dess har jag legat utslagen på soffan, och här planerar jag att stanna. Klockan åtta(?) börjar "Dansfeber" på fyran och det är vad jag har planerat för kvällen. Efter det går jag och lägger mig för då orkar jag inte längre. Egentligen hade jag nog kunnat sova redan när jag kom hem, men då kändes det ju inte jättemysigt att mest troligt vakna i natt och vara oförskämt pigg. Nåväl. Imorgon då, ska jag kanske ta tag i lite städning då? Eller rensning rättare sagt. Det är faktiskt helt okej välstädat här nu. Blev en liten spontanstädning innan pojkarna anlände igår och jag är ruskigt nöjd med resultatet! Ibland är jag allt bra duktig också. Och just det, tvättat har jag också gjort så nu är garderoben väldoftande. Mums. Tre maskiner blev det. Märks att man är två stycken nu!

Jaja. Nu - Simpsons i tio minuter! Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0