JAG DÖR AV TAGGNING

Och hur går det att ställa tillbaka dygnet Rut? Svar: RENT ÅT HELVETE. Men vad gör det om hundra år. Det fixar sig när det väl gäller. Idag ska jag och Tina ut på promenad, det är det enda jag har inbokat. Sen skulle det kanske vara bra om jag städade min lägenhet lite.. Det syns ju trots allt att jag haft besök.

Och på tal om absolut ingenting som har med saken att göra! Jag och Jessika, och eventuellt då Linnéa ska bli bartenders. Jovars, vi har rent planerat det här in i minsta detalj! Så här blir det;

Först går vi ut skolan, tar studenten och lever livet. Förhoppningsvis tar vi alla studenten samma år också! (Jessika börjar med ettorna i och med att hon byter linje, men om hon jobbar på flitigt får hon hoppa upp till tvåorna) Efter studenten sticker vi till Norge och jobbar arslet av oss ett par månader/ett halvår. Fiskrens eller nåt annat graciöst jobb med fet lön! Sen anmäler vi oss till en bartenderkust på Rhodos, pröjsar 13 laxar och utbildar oss till de kungligaste bartendersarna/bartendrarna/what-the-fuck-I-don't-care(?) ever! Efter utbildningen beger vi oss ut i världen och arbetar som bartenders lite här och var, tjänar ihop mer pengar, och sen bara glider vi omkring i världen och lever loppan! HUR BRA LÅTER INTE DET? Jag är råtaggad, önskar bara att skolan tar slut snart!!! Två år kvar, tjalalalala!

Så. Nu har ni mina närmsta år svart på vitt. Och försök inte förstöra mina planer!


Kommentarer
Postat av: Pomp

LÅT BRA!

2010-08-19 @ 13:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0