KUNGLIGT

Okej, uppdaterar lite snabbt innan jag kryper till kojs och börjar vända tillbaka dygnet!

Idag; häng med brudarna. Tina kom förbi, vi fixade oss och gick ner på stan. Vi dumpade Tina, gick till JB och Jessika fick snacka med lärarna och nu är det official, hon börjar på JB på måndag!!! Jag dör av lycka. Sen blev det finmiddag på eastern palace för oss tre brudar, och jag kan säga att jag ångrar inte att jag la ut den summan på den middagen för mys var det! Nu blir resten av månaden slightly more ekonomisk. Tjugo över fem stack brudarna och jag blev ensam. Har nästan blivit lite bortskämd med sällskap nu, för nu känns det ytterst underligt att spendera tid med enbart sig själv. Jag vet inte riktigt hur man gör längre. Tyty. Blir bra när Jessika flyttar in till helgen, kanske behövs! Nåväl, lite bilder på det här då! (Y)





Kommentarer
Postat av: Tina

Haha åh, alltså, ja.. jag får ALDRIG titta rakt fram så där, snacka om att se ut som en pojke!! jag får börja ha två pippilotter istället så att det alltid syns att jag har hår :o

2010-08-19 @ 09:32:49
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0