Uppe med tuppen jappjapp

Se på fan! Rutan är vaken NU! Dock kan jag skryta med att jag varit vaken ända sedan 7. Wow säger jag, whatever säger ni.

För tillfället sitter jag på mammis kontor och ser proffesionell ut med min nya väska och laptopen i knät. Har även precis gjort en beställning från dermoshop, dvs diverse hudkrämer och ansiktsmasker och gud vet vad. Och just det, jag har lånat mammas handkräm också. Jag skulle kanske kunna börja jobba på kontor? Jag ser ut att trivas rätt bra för stunden. Mitt enda problem var tystnaden som rådde i rummet. Det enda som hördes var tangentbordsklickande  och andetag. SO, what to do? Pumpa spotify! Mor ser smått dyster ut, men det får hon leva med. Förövrigt lämnade hon precis rummet så jag kan pumpa fett hur mycket jag vill!

SO. En bild kanske, i brist på annat. Lagomt random sådär.


Kommentarer
Postat av: rut

öj du ha nåt på huvettt?

2010-08-11 @ 11:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0