hullerombuller

Okej. Hej. I skrivande stund sitter jag hos far min. Senare kanske jag befinner mig nån annanstans. Eventuellt på en varm solig söderhavsö.

If only.

Skämt åsido. Har sett bio med far och lillebror ikväll, kors i taket. Narnia i 3D. Rätt nice, fast en sån stadsbo som jag har ju redan sett 3Dbio ett par gånger förut, så det var inget nytt, så att säga. Hur som haver så taggar jag nyår nu. Eller ja, taggar så gott det går. Som vanligt har jag väl egentligen inte tagit tag i nånting alls och litar på att det blir nåt spontant och roligt, men det brukar ordna sig!

Skriver lite huller om buller här, men jag har egentligen så mycket att dela med mig av att jag inte vet var jag ska börja.. Och inga bilder kan jag bjuda på heller. Därför bestämmer jag mig för att avsluta istället, för att hoppa i duschen och sen bara gå och lägga mig, för imorgonbitti är det jag som stiger upp 07.00 för att sticka till Skellhell med min bästaste bäste vän! NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0