NU KÖR VI, KÖTTAAAAA

Bjuder på en gammbild, bara för att det var tusen år sen jag la in nån bild och för att det börjar kännas lite torrt här.

Hur som haver valde jag en bild som beskriver mitt craving efter godis nu för tiden. Därför har jag bestämt att mitt nyårslöfte blir att sluta äta dåliga saker, som godis och shit, och träna. Får se hur långt det räcker, men jag försöker tagga nu. Min hälsa (Framför allt MA LOOKS) har gått rent åt helvete detta år. Jag satsar på 2011 istället. 1/1-11 blir starten på nåt nytt, nåt bra, nåt SNYGGT! Taco bock!


Kommentarer
Postat av: Tina

Harrlåå va säger du Rutan, bli de nå gymkort 2011 då?! ;)

2010-12-30 @ 00:43:35
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0