This is my grown up christmas list

HEJ FOLKET! NU är lovet i full gång. Idag står bad på källan tillsammans med Jessikas familj på schemat. Och då menar jag HELA familjen, syskon, deras respektive, mormödrar, farmödrar osv. Jag står då självklart som Jessikas respektive. WOHO. Nåväl, vi sticker väl på nån timme kanske. Helt ärligt har jag ingen aning, men jag har freestylat fram nåt sånt.

Tills dess ska jag ha hunnit packa lite grejer jag ska ha med till pappa och sen efter källan bär det då alltså av mot Norsjö city. Känns sådär lagom ballt, brukar ju inte hända speciellt mycket där.. Men det blir vad man gör det till!

Just det, har även ett löfte till er! Hör här:
Jag, Rut Morén, LOVAR OCH SVÄR att jag kommer uppdatera aslite på lovet!
There, I said it. Nöjda? I am. Taco bock. Puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0