BIG GIRL

Ja allesammans. Jag känner mig som en riktigt stor flicka nu för tiden. Har varit hos tandläkaren alldeles ensam, hämtat ut receptbelagd medicin på apoteket, TAGIT DEN när jag ska, jobbat mitt första pass och gjort bra ifrån mig på min första arbetsdag! Det är inte illa pinkat för en sån som jag tycker jag! Dessutom sålde jag faktiskt också, på jobbet alltså. SJUKT vad förvånad jag blev! Blev som en egoboost, och jag sålde två "paket". Känns skönt. Nu jobbar jag mitt nästa skift på söndagkväll, och det känns väl helt okej det med! NU gäller det bara att ta igen lite skolarbete, tvätt och sömn i helgen så fixar sig nog allt. VI säger så! Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0