Blundar för verkligheten

Ja hörrnini, nu har min nervositet för idag lagt sig lite, jag menar, vad är det värsta som kan hända på en anställningsintervju? Eller ja, det är väl tusen saker som kan gå käpprätt åt helvete men jag försöker blunda för verkligheten här.

Just nu har jag musik @ musikanten, vi har lite teori om 60-talets pop och rock. Känns väl inte helt fel att få lyssna på The Beatles och The Rolling Stones hela förmiddagen! I eftermiddag har vi engelska, vilket känns som mitt plågo-ämne för tillfället. Har väl kanske fyra oinlämnade uppgifter och det känns som att jag ska sprängas av stress. Att jag dessutom fortfarande inte fått mitt internet gör ju inte saken bättre med tanke på att jag inte kan göra läxa hemma + att jag inte kan jobba tillsammans med nån annnan. (Med nån annan menar jag Linnéa och Natali. Koncentrationsnivån ligger väl på runt - 50 där kanske, om inte mer.)

Nåväl, jag tar tag i det nästa vecka när mitt internet fixat sig!

Nu, koncentrera sig på nåt helt ovärt, kanske bejeweled?

Kommentarer
Postat av: Gabriell

men va eeersboda :D Haha det måste du ju kolla upp! Dom frågade vad jag ville få ut av att jobba på företaget och typ ifall ja hade några tidigare erfarenheter ja kunde ta med mig, och typ såna här konstiga frågor som visade vad man var för person och om man var arbetsvillig och effektiv och så :)

2010-02-17 @ 12:26:39
URL: http://gagabban.blogg.se/
Postat av: krabban

haha men vad bra då! :D

Hahahahahha fan va snyggt det skulle vara alltså ;) men det kommer gå kuuuuung var dig själv bara :D

2010-02-17 @ 13:50:47
URL: http://gagabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0