Damn, stress stress stress

Mamma, angående din kommentar i förra inlägget - SLUTA PRATA OM RESTEN AV MINA VISDOMSTÄNDER! Jag tar och oroar mig för dom en annan dag... Uhuhuh, tänk om dom också blir infekterade? :(

Aja, blev en dag hemma idag. Kan bero på penicillinet jag tar, mamma sa att man blri hängig av dom, och det är precis det är jag så det kan väl bero på pillrena då. Sen måste jag även ta reda på om man kan ta penicillin och kortisonsalva tillsammans eller om man typ kan dö då? Ojoj.. Känns som att jag är sveriges sjukaste människa, två olika "behandlingar" och mediciner på samma gång, jag tror jag kommer avlida snart... Men men, om det är så gud vill ha det får det väl bli så då!

Skämt åsido, jobbar förresten min första dag idag. Börjar vid fem idag, och jag är nervös som ett äckel och jag vet inte ens om jag vill jobba med det här... Huvva. Speciellt nu, när jag inte är speciellt kry.. Dessutom känner jag mig alldeles för stressad för att jobba egentligen, har så himla mycket skolarbete ogjort.. JAJA jag ska väl vara glad att jag har ett jobb i alla fall.. Åh vafan, snart går jag in i väggen! 

VÄGGEN, HERE I COME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0