hoppipolla

ÅH MITT INTERNET! Jag kan inte klaga nog! Nu har jag dessutom tappat bort dongeln... Jag förstår inte hur jag lyckas... Failure.
Jaja, idag har jag estetisk orientering till att började med. Vi började med en redovisning av MUSE, jag och Anna. Nu lyssnar vi på AC/DC-låtar. Inte helt fel det!

Efter lunch har vi engelska, och jag har redan halkat efter.. Har två ogjorda uppgifter, en ska iofs vara färdig idag så jag har 3 timmar på mig... Men ändå! Haha.

Sen ikväll vet jag inte vad som händer, den här veckan har verkligen känts.. Spontan. Men det är då inget fel på det så jag klagar inte.

Jag kan ju förresten säga att jag var så duktig att jag diskade mitt kebnekaise hemma, sen gick till sopsorteringen med mitt berg av sopor, och sen kom jag hem och bakade kladdkaka, sen hoppade jag in i duschen och gjorde hårinpackning. Kändes ändå helt okej nyttigt! Inte varje dag man gör så mycket. I alla fall inte om man heter Rut...

JAJA nu ska jag koncentrera mig på vad det nu än är vi gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0