Lite depppppp

Jag avskyr mitt internet.. Det vill inte funka, och jag är helt göralös alla eftermiddagar... HELT värdelöst! ÅH... Det värsta är att jag varken kan göra läxa, eller bara glida runt eller typ kolla recept eller nånting! Jag är alltså fast i helvetet för tillfället... HRMPF.

Nu är jag i alla fall på skolan. Hade precis en debatt, en grupp för ipred-lagen och en mot. Jag var för, och dessutom ensam i min grupp just idag. Jätteskojsigt.. Men det gick bra, och nu har vi precis fått lunch, tidigt. Lika bra det. Sen har vi resurs. Har aldrig stannat på resursen tidigare men nu känner jag att jag har så jävla mycket att ta tag i, speciellt eftersom jag inte kan göra nåt hemma, så jag stannar idag för att kämpa på!
Sen ska jag väl bara hem och sura över mitt internet. JETEROLIGT.

NÅVÄL lunch nu, jag har inte ätit nån frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0