mat&bad

HEY! Jag känner att bloggandet inte går på högvarv! Oj ändå.. Mitt internet fungerar fortfarande inte, och jag har ännu inte hittat det heller, det går helt enkelt inte som jag vill!

Hur som helst sitter vi nu tre brudar på skolan och bara chillar! Blir mat och bad ikväll, och det kan jag säga att jag ser fram emot! Wonderbart. Annars sticker jag till Jessika på lördag, OCH GRATTIS FÖRRESTEN TILL UNGEN JOSSANNNNNNN! Blev en liten pojke, om jag inte har helt fel. På söndag sticker jag hem till nåda och på måndag är vi lediga så jag åker hem måndagkväll. Ska även till tandläkaren då... Men det går ju det med!

Nu ska vi bara ta det lugnt och glida omkring tills halv fyra när vi sticker till Glidarnnnnnnnn
AWESOME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0