Melodifestivalen n n n

HEY! Hehe, måste bara få säga MELODIFESTIVALEN IN MY FOREVER AND ALWAYS. Skämt åsido, känns mest som en tradition, men standarden sjunker.. Jag menar, vad hände t.ex. med tempot? Det kändes lite lamt, lite nedstämt, lite.. Hängigt bara. Men det är klart att det fanns några uppåttjack. ...Eller snarare ett. Jag vill härmed utge en stor eloge till the man of my dreams, mannen som ska bli far till mina barn, min föralltid otroligt älskade Salem Al Fakir! Han är fantastisk på alla sätt och vis och jag vill bli som honom när jag blir stor, och därmed basta!
Nog talat om detta, jag har måttligt tråkigt nu när jag vet att Salem gått vidare och jag är lugn igen. Då kan det börja se ut såhär. JISSES

Nåväl, jag hoppas ni överlevde! Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0