Tandläkarjävel...

Då hade jag varit hos tandläkaren också. Måste ha vart det mest plågsamma besök jag någonsin gjort. Fy fan. Jag är verkligen inte tandläkarrädd eller så men detta var inte alls trevligt! Fick alltså beskedet att jag fått en infektion i min visdomstand som är påväg upp, så de skulle måste skölja det rent, och det var alltså rejält uppsvällt så de skulle måste gå "innanför" svullnaden och skölja innifrån. Här började mitt hjärta bulta lite extra med tanke på att jag redan hade ont så jag skulle kunna dö. Han skulle alltså liksom innanför mitt tandkött med en kanyl och skölja. Kan ju säga att detta inte var det minsta skönt och jag höll nästan på att börja gråta där jag låg + att jag nöp mig själv i handen sjukligt hårt. Huvva...
Fick i alla fall utskrivet penicillin så jag går på piller i tio dagar. Jippi...
Jaja, nu hoppas jag bara att det blir bättre så jag kan börja äta igen! Åh mat, i miss you <3



Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktigt. Hoppas att dom andra tre inte trilskas lika mycket...

2010-02-24 @ 20:30:29
Postat av: Gobin

Det är en sån infektion som jag sa an sprida sig till hjärtat om man inte gör något åt det men det har du ju gjort så (Y)

2010-02-26 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0