2tally awesome

Heyyyy!
Ligger hemma och bara degar! Blev filmkväll med Robinarna igårkväll + övernattning, idag är jag inte jättepigg och planerar en powernap snarast. Idag har inte hänt mycket alls.. Jag har bara degat hela dagen! Hoppas på lite lajban ikväll, annars blir det väl bara att sova tror jag! Har blivit så sjukligt trött nu för tiden.. Robin nr. 1 (Det är inte helt klart vem som är nr. 1 och vem som är nr. 2 än...) somnade klockan nio igårkväll, och det hade nog jag också lätt kunnat göra om jag inte varit så inställd på att verkligen se klart våra filmer. Och på tal om filmer har jag ett hett tips, Dynamite Warrior SE DEN!
Nåväl, nu satsar jag på en 30-minuters powernap, sen ska jag käka middag och hoppa i duschen! Och förhoppningsvis höra från Anna också... HM!
Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0