back in umeå city!

Hallå i stugan!
Nu är jag äntligen tillbaka i min lägenhet. Snart lär jag väl vara less, men för tillfället känns det härligt att vara tillbaka i sitt own place. Slippa sin familj ett tag så man inte retar sönder sig på dom! Haha...
Nä, alltså idag blir en städ och handlar-dag känner jag. Japp, så får det bli. Blir att gå och storhandla på lill-coop snart, efter att jag ätit upp min mat, sen ska jag väl kanske dammsuga med min nya fina dammsugare, HEHE, och sen vänta på att det ska bli mörkt så jag kan tänka massa mysiga ljus! Åh vilken härlig lördag jag ska ha!

Förövrigt färgade jag mitt hår igår, mest för att bli av med utväxten, men en liten färg-skillnad blev det ändå. Mörkare, lite röd-guldig ton + lite lite slingor i luggen. Jag är faktiskt helt okej nöjd, har ju dessutom inte fixat håret sen jag färgade så det ser ju lite trist ut. Men men, ni får väl en bild så småningom!

Nåväl, lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0