Bridge over trouble water

Jamen dåså, ensam för typ första gången på en vecka! Nu blir det bara att ta det lugnt tills jag ska tillbaka till Umeå för första gången på nästan en månad. Längtar faktiskt tillbaka till min lägenhet, jag vill bara komma dit, välstädat som det är (otroligt!) och bara tända ljus och mysa! Så sjukt härligt!
Mitt lov har väl varit, ja vad ska man säga, helt otroligt! Har nog aldrig gjort så mycket på ett lov tror jag. Har väl varit hemma 10% kanske! Haha! Ovanligt för att vara Rut Morén. Däremot har jag inte hunnit med allt jag så gärna skulle vilja hinna med, men oh ändå, jag har ju hela livet på mig. Nu ska jag ta och kanske städa ihop lite här inne, sen bara gå och lägga mig och försöka vända tillbaka dygnet en aning, om jag kan.
Innan jag sticker vill jag förresten bjussa på magi. Se, och njut!


Kommentarer
Postat av: Isak

Jag har faktiskt också gjort ovanligt mycket saker under lovet för att vara mig! Känns ändå rätt skönt! :)

Vända tillbaka dygnet kommer bli en bitch.

2010-01-07 @ 23:17:14
URL: http://p1sse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0