FET

Oj alltså, blogg.se har verkligen inte velat samarbeta idag! Men det var då inte nån speciellt stor förlust, min dag har väl inte varit speciellt händelserik. Kan du dra igenom vad som hänt.

  • Vaknade 12.55
  • Fikade
  • Gick ut, körde skoter kanske 5 minuter
  • Kom in, chillade, åt lite mat
  • Mamma & Ag stack på firmafest. Jag, Olof och hunden blev lämnade ensamma med en B'n'J, en godispåse, en tårta och två chipspåsar
  • Det har spårat ur och jag tror snart jag spricker, och klockan är bara sju... Ack ack ack. Dessutom är tårtan, halva godispåsen, 1½ påse chips och glassen kvar. HEH...

Såja, så har min dag sett ut so far! NU återstår väl bara att chilla tills jag storknar! Nu t.ex. börjar Simpsons. Känns som ett bra tidsfördriv! Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0