GRATTIS! Tina!

Svar till "wtf" som kommenterat "du ser ju olika ut på alla bilder du har"
TACK! säger jag bara. Kändes fan skönt att höra, flexibilitet är väl aldrig dåligt tycker jag! Skulle bli så galet less på mig själv om jag såg likadan ut hela tiden!

Hur som helst, idag har jag faktiskt vaknat ganska tidigt tycker jag! Vaknade tolv och kände att jag skulle kunna sova sjukt många timmar till, men tog mig i kragen och kände att denna dag ska jag göra nånting av! Trots att jag är sjuk och förmodligen kommer nöta datorn hela dagen... Hrmfp.. Men jag kan ju i alla fall börja med att göra mig nån lunch. (som jag vanligtvis brukar missa eftersom jag sover så länge) Får bli något enkelt, typ en omelett kanske skulle funka? Vi kör på det!
Annars är mina planer för dagen att dricka mängder med vatten och te, kanske ta en och annan alvedon, städa upp här i lägenheten och slutligen förhoppningsvis lyckas göra lite homework! Skulle vara sjukt skönt att ha allt skolarbete bort från sina axlar! Dock går inte det, vi har nämligen en gympa-uppgift där vi ska planera en lektion, sen ska vi utföra den själva och utvärdera, men det går kanske inte så bra om man mår som jag gör.. Dessutom ska den vara klar imorgon, annars får man ogiltig frånvaro från morgondagens lektion. Jobbigt läge! Blir väl att skicka iväg ett mejl till lärarn och hoppas på det bästa..
MEN MEN, nu ska jag inte ödsla mer tid här utan faktiskt göra nånting av min dag, som var mitt mål!

Förresten, innan jag glömmer det, TINA fyller 17 idag, GRATTIS PÅ DIG fd. classmate!!! :D

Kommentarer
Postat av: Tina

TAACK RUT, VA QT DU ÄR! :D

vi måste sees snart, de va år å dar sen ju.. :(

2010-01-19 @ 14:54:02
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0