Nästan för bra för att vara sant

Vet ni vad? Igår var jag så trött så det fanns inga gränser! Trots det diskade jag mitt lilla kebnekaise till diskberg och städa undan en del i lägenheten. Riktigt bra workout innan sömn må jag säga! Somnade i alla fall kring tio, riktigt härligt! Ställde klockan på sex, snoozade 20 minuter, hoppade i duschen och WOILA, jag behövde inte stressa över huvud taget! ÅH den känslan, I LOVE IT!
Idag blir en lugn dag, om jag inte har fel slutar jag halv tolv och kommer göra det alla fredagar framöver denna vårtermin. AWESOME! Och min förkylning är nästan helt borta nu, och jag stannar i umeå i helgen, med nånting att göra, förhoppningsvis! HAH detta är bara för bra för att vara sant! Jag orkar nästan inte med all denna lycka! Men detta up i mitt liv lär väl snart ändra form till ett down, men vafan, nu lever jag livettttttt!
Puss på livet!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan ju ägna helgen åt att äta din goda mat på ditt rena porslin...

2010-01-22 @ 13:33:16
Postat av: Isak

Men nice, awesome! :D

2010-01-22 @ 16:42:04
URL: http://p1sse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0