Snöstorm och sånt

Ja, och här sitter jag hemma hos Linnéa med Robin och Fredrik. Vi har haft lite mysmiddag (Knytkalas. Mest rester, Robin körde på pizza) och nu är det nintendo som gäller. Åtminstone för Fredriks och Linnéas del. Robin sitter mest och nöter bejeweled på sin tele så datorn är väl min enda vän för tillfället!
Det är i alla fall snöstorm i stan, eller i hela Sverige om jag inte har helt fel, och GUD, det finns inget värre! USCH... Jaja, snart är veckan över och jag åker mest troligt hem till mamsingen. Har lite skolarbete jag borde ta igen + sömn, så det låter nog rätt så okej. jag inte sticker till Jessika, men det kändes lite.. O-timat, jag har väl cirka 200 spänn på kontot, så att... Men pengar rullar in på måndag så det är nog ingen fara! 
Köpte förövrigt en SJUKLIGT snygg skinnjacka på Only igår. Satt jävligt fint känner jag, men den sparar vi till våren! Min första skinnjacka förresten.. Hade nästan lovat mig själv att inte köpa nån bara för att INTE se ut som alla andra, men så blev det ju inte... MEN MEN, den är snygg och jag är nöjd, tack och hej!

Men nu ska jag väl återgå till mitt tedrickande och mitt nintendotittande! Ha en trevlig kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0