Läs och se vad jag vill att inlägget egentligen ska heta...

Heeeej! Hade tänkt använda samma rubrik som gårdagens inlägg, effektivt, men jag kände att det var alldeles enformigt. Men nu vet ni det i alla fall, att det är vad jag innerst inne vill kalla detta inlägg!

Idag har minst sagt varit effektivt. Eller effektivt och effektivt, det beror på hur man menar.. Enligt mig har den i alla fall varit effektiv, för jag har varit igång enda sedan halv tio. Det "effektiva" jag egentligen gjort har väl varit att mäta fönster och köpa kuddar, men annars har vi mest suttit och fikat och skrivit kontrakt. MEN, det KÄNNS ändå sjukt effektivt, just att liksom hålla igång hela tiden. Jag är liksom van vid att vakna, ligga och dra mig en timme eller två, stiga upp, kanske käka lite, sätta mig vid datorn eller gå ut.. Och sen bara rullar dagen på så. Det är därför det är skönt med folk runtomkring sig. Det blir liksom lite tempo. Det gillar jag. Jag inser nu att jag är så SJUKLIGT trött på att vara ensam! Måste skaffa mig en större umgängestkrets, för som det ser ut i dagsläget går det inte runt för att hålla mig sysselsatt hela tiden. Nåväl, det tar vi en annan dag.

Vi får se om jag följer mor och Ag till mormor sen idag. Det kändes himla lockande faktiskt! Men jag har ju även en Ellen att ta vara på... Ja jisses, detta är inget lätt beslut alltså. Avskyr när saker krockar sådär. JAJA, sånt är livet! NU ska jag plocka ihop lite här hemma och bara vänta på att mamma kommer tillbaka! Puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0