RENGÖRINGSMEDEL, mums

God kväll/natt/morgon/VAD MAN NU VÄLJER ATT KALLA DET HÄR. Jag ligger för tillfället i ett stooooort hus på teg och bara chillar. Har även en hel våning för mig själv, plus att det är en våning mellan mig och resten av familjen! SKÖN.....T så att säga.

Idag har vi flyttat ut ALLT ur min lägenhet. Även skönt det, att det äntligen händer något. Nu återstår bara helstädning av den utflyttade lägenheten, och sen utflyttning ur Linnéas crib! Sen är det ALL MINE, såååååå skönt att få nåt stort! Åh, jag kan inte beskriva min lättnad! Dock trist att väggarna är lövtunna och att hyresvärden inte äger tv eller dator utan förmodligen sitter och lyssnar på vad jag gör... HE-HE-HE. Risken är MYCKET stor att jag vräks ur den lägenheten känner jag! Men vad gör det om hundra år.

Har även lite ångest över den här veckan. Skulle hemskt gärna stanna i umeå till fredag, men jag har som sagt inget place 2 stay, så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen... Kanske lägger mig på golvet i lilla läggan på grisbacka? Eller på soffan på teg? HM. Nåväl, annars sticker jag väl bara hem och saknar Umeå, fungerar väl det med antar jag!

Ty ty, nu ska jag sluta mina blå och drömma sött innan storstädningen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Tina

HEJA RUT, SNART BOR DU PÅ RÄTT SIDA ÄLVEN!!!!! :D

2010-07-26 @ 10:52:33
URL: http://tinafrank.blogg.se/
Postat av: Axel

Hallå jag flyttar också precis exakt nu, skål

2010-07-26 @ 17:04:15
URL: http://gondola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0