Split my personality

Hej och hallå! Vet ni vad? Idag är jag en mycket lycklig människa! Okej, jag är sjuk och har inget att göra på dagarna, men idag spelar det ingen roll för ikväll ska jag se SALEM AL FAKIR! Blev som spontant det här, men det gillar vi! Han är i alla fall i Umeå ikväll, så 21.00 smäller det, då kommer jag och Tina stå som och vänta spänt på denne fantastiska man! (Okej, nu talar jag bara för min egen del.. En liten fågel viskade i mitt öra att Tina inte är ett speciellt stort fan av min älskade Salem:() NÅVÄL, det spelar ingen roll, jag är lycklig ändå!

Nu ska jag måla klart mina naglar, klä mig, göra mat, fixa håret och sminka mig och 18.30 befinner jag och mitt sällskap nere på rådhustorget för att se Sweet Seed, förhoppningsvis. Så, det är väl bara att börja då! TJING


Kommentarer
Postat av: ellen

HAN ÄR SÅ FIN <3

2010-07-09 @ 00:44:15
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0