Lookin' out for love

Hej. Idag är det måndag. Det känns dock inte som en måndag. Måndagar brukar kännas trista, gråa och bara allmänt deprimerande. Men inte idag. Började kl. 10.00 nere på musikanten, och allt som väntade var rep för avslutningen, and then FINITO. Efteråt orkade jag inte bara sticka hem så jag gick på stan ett tag och bara slötittade. Insåg än en gång min kärlek till Lagerhaus, och jag bestämde mig att när jag har flyttat, och kanske har lite pengar över så ska jag storhandla där. Det är mitt mål i livet känns det som!

Hur som helst, nu ska jag snart börja laga lite mat, och sen ska jag bara slöa. Känns som en film & popcorn-kväll ikväll, så jag tror jag kör på mina instinkter. Men som sagt, mat, nu!

Kommentarer
Postat av: Tobobd

härligt med avslutning snart hu? själv jobba man då 6 veckor framöver ;S

2010-06-07 @ 17:21:37
URL: http://tobiasjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0