UPPE MED TUPPEN, literally!

Nu undrar ni säkert varför, VARFÖR är Rut vaken nu? Well, vaknade av mig själv kl 05.00 imorse, tittade inte efter speciellt noga, antog att klockan var sex och steg upp! Kom tillbaka efter en lång jävla dusch och insåg att jag tjänat en timme! kändes HELT ok med tanke på att jag inte är trött längre. Nu ska jag snart ta och fixa en fet frukost, pumpa spotify, försöka sjunga upp lite, så gott det går och sen försöka välja ut kläder för idag. Har inte den blekaste aning om vad jag ska välja.. Jobbigt läge! Nåväl, det spelar inte så stor roll. Jaja, kanske slänger in ett inlägg till innan jag sticker och sjunger upp på skolan, annars så ses vi mest troligt imorgon, för den här dagen ska minsann inte kantas av nån dator inte! Eller ja, typ... Ni fattar grejen! PÅ ÅTERSEENDE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0