Will I get lost?

GODER MORGON! Se vem som är uppe med tuppen en tisdagmorgon! Var faktiskt vaken för ungefär en timme sen också. MHM, stöttande vän is what I'm talking about! Jessika skulle på kurs kl. åtta och ville att jag skulle äta frukost med henne, SO I DID. Förövrigt så ville hon även att jag skulle följa med på kursen.. That, I didn't do. Men vad tusan, så snäll är jag inte and she should know! Snart ska jag nog ut och gå en långpromenad, skulle faktiskt vara sjukt mysigt med en morgonpromenad. Problemet är bara att jag verkligen inte har nån koll på Lycksele whatsoever... Not cool. Aja, så lätt att gå vilse kan det ju inte vara, right? I will sure try not to!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0