Hello sexy

Alltså shit pommes vad jag är shoppingsugen! Detta är inte bra! Jag har alltså cirkus en lax att leva på denna månad. HALLÅ, vad händer med mina pengar egentligen?! Nu får jag fan ta mig i kragen! Men det värsta är att jag knappt köper nånting alls känns det som! Typ mat.. Ni märker ju hur glupsk jag är... Nåväl, nu (försöker) jag i alla fall spara ihop pengar för att förhoppningsvis sticka till stockholm i juni! Så då taggar vi det då! Men det är klart, man vet aldrig hur det blir.. Men vi hoppas på det i alla fall.

Förresten så har jag laddat över lite bilder från lite varstans, kamera, mobil osv, så att nu har jag en hel drös på lager, nu när jag haft en sån bilddtorka så otroligt länge! Drar till med en riktigt fager när jag väl är igång!

Kommentarer
Postat av: Tiniwini

Hahaha Rut, vad är detta?!?!

Jag måste medge att det var en mycket läcker dress, är de det senaste kanske? ;)



Btw, nu var det sådär galet längesen vi sågs igen! What are you guys doing nu för tiden, lever ni överhuvudtaget?! :o

2010-03-08 @ 17:53:00
URL: http://tinafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0