Pepp

Åh, mitt depp gick över och vändes istället till pepp! Känns inte det underbart? När allt bara vänder och blir till det motsatta!

Har i alla fall gjort två uppgifter gjorda idag, så nu kan jag kanske få börja beta av min lista av ogjorda uppgifter som skulle vart inne för ett bra tag sen! Känns bra. Jag är på hugget nu.
Förresten så har jag en lektion imorgon, musik, och sen har jag sportlov! Ni kan inte förstå hur skönt det känns alltså! Eller jo, det kan ni förmodligen, but still..

Jaja, verkar bli ett flängigt lov det här, men det blir lätt så när man har tusen olika ställen man måste hinna med.. Nåväl, det går ju det med. Längtar förövrigt olidligt mycket efter mina dojjor, alla mina skor börjar bli oanvändbara, snart går jag barfota i slasket. Jisses! Nejmen en liten knäckemacka och lite superduper-turkyoghurt nu så mår jag typ prima.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0