Väldigt psykiskt

Och så har man hunnit säga upp sig för första gången i sitt liv! Det tycker jag är rätt bra gjort för att bara vara 16 bast! Nämen telefonförsäljningen blev för mycket för min del, jag började känna mig psykiskt instabil och ej okej. Skämt åsido, det var sjukt jobbigt psykiskt sett! I alla fall för min del där psyket inte tål speciellt mycket. Är väl lite weak där så att säga!

Annars då.. Jo, jag har även hunnit skriva en halv låt idag. Eller nåt sånt. Inte illa! Men nu har jag så ont i mina fingrar att jag snart inte vet vad jag tar mig till. Ändå sjukt att jag börjat spela så mycket gitarr! Blir nästan lite stolt över mig själv. Fast det är väl inte så konstigt när jag väl fått en gitarr, och knappt har några kanaler och inte hade nåt internet. Makes sense now.

Nåväl, ska väl kanske skriva låten klart, eller läsa 100 sidor i min bok, eller lästa om antiken och medeltiden, eller skriva en uppsats i naturkunskap. HM, bara välja och vraka alltså. Sen ska jag ut och springa också.. Och påminn mig imorgonbitti att jag ska masa mig ut och springa så jag kommer igång! Just det.. PÅMINN MIG!

Kommentarer
Postat av: maja

du med :)

2010-03-23 @ 19:41:22
URL: http://majaavandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0