Hello bananaeyes

TJOLAHOPP, I am at home och snart ska jag ta tag i lite matlagning!
Hade som sagt konditionstest idag. Kan berätta att Linnéa varvade mig, hon hamnade på mycket bra kondition och jag fick dålig. Surprise! HEHE

NÅVÄL, varmt var det att springa, mitt ansikte var stekande rött när jag kom ner på musikanten, redo för en timmes musik! Det lugnade väl ner sig någorlunda tills jag skulle cykla hem med en tjugo kilos-väska på axeln. Förbättrade inte min ansiktsfärg om vi säger så. Nu sitter jag hemma och ska som sagt snart laga mat, och sen städa ihop lite. Blev dåligt med städ igår, så jag får ta tag i det idag istället. Blir spännande att se vad för roligt man kan hitta under alla klädhögar! Kanske hittar nåt värdefullt, vad vet jag!

Fick förresten en förfrågan om att vara med på brännbollsyran idag. Vad ska jag säga, jag är liksom klyven. Vet inte var jag ska vrida och vända mig, känns ju superkul samtidigt som jag får lite panik... Får ta och tänka på det en dag eller två. Hur som helst, nu ska jag ta tag i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: maja

fiiina ruuuuuut

2010-05-17 @ 19:09:24
URL: http://majaavandr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0