I am a busy woman

Ooooj sicken tråkig bloggare jag varit i veckan! MEN DET ÄR SMÄLLAR MAN FÅR TA när man är en sån upptagen kvinna som jag! Har i alla fall inte känt att jag haft tid för speciellt mycket bloggning när jag hängt med brudarna, bara chillat eller gjort läxa hela veckan.

Idag är vår sista "riktiga" matte&naturkunskap-dag, OCH DET TACKAR JAG GUDARNA FÖR! Kan inte säga att torsdagar har varit den bästa dagen i veckan den här terminen... Ack och ve. Jaja, vi har fått tillbaka resultatet från nationella och jag kan säga att jag är nöjd. Orkar inte försöka höja, utan det duger precis som det är. Satsar istället på engelskan just nu.
HUR SOM HELST, det här är väl helt jävla irrelevant för er...

Imorgon spelar mitt lag på brännbollsyran. OSTFÅGLARNA, that's us. Adoreable... Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0