I love it when you come around to my house,

Har suttit med "nytt inlägg"-sidan uppe i snart en kvart.. Jag tycker det är så jobbigt, jag vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg! Jag vet för det mesta vad jag vill att det ska innehålla, men just att komma igång är verkligen a pain in the ass.. Samma sak med allt egentligen, att komma igång är alltid det svåraste, men när man väl är igång rullar det på perfekt.

Förövrigt så... Just det, jag älskar lukten av blöt asfalt! Eller av regn överhuvudtaget. Det luktar verkligen ljuvligt! Ungefär samma känsla som att lägga sig i en nybäddad säng. Det är nog två av de saker jag tycker mest om här i världen. OCH att åka bil i regn och mörker!
  Hm, jag blir visst alldeles filosofisk här... Kan bero på att jag lyssnar på Coldplay. Brukar bli så då... Intelligent musik kanske man kan kalla det. Not bad. JAJA, nu ska jag ta tag i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0