I luv u friend, REAL LUV

Sådärja, då var jag hemma från en mycket trevlig brännbollskväll! Jag underskattar verkligen brännboll, sjutusan vad kul det är! Fast då är det förstås bra om man faktiskt träffar bollen eller kan kasta. Men träning ger färdighet!
Nu har jag precis kurerat mig mot min hösnuva (Kliar så djuriskt i mina ögon + att jag nyser hela tiden) och stoppat in en kladdkaka i ugnen. Blir nog en förhoppningsvis tidig kväll ikväll. Kanske ska plocka ihop lite här innan jag kryper till kojs, men annars så. Imorgon ska jag slinga mitt hår, och Anna kommer förhoppningsvis kring mitt på dagen nån gång. Perfekt blir det! Sen händer även annat under dagen men det får jag ta en annan dag!

Jag fick förresten höra att jag är vacker idag. Linnéa, du är bannemig bland det bästa jag har!

Kommentarer
Postat av: LineaVonKaka

Du rockade ju fett på gräsmattan ju! Jag var i alla fall stolt över dig. :]

Till skillnad från hOSTmigHOST som bara sprang runt som ett får ba; bääääh..

Men sådana ska väl också finnas antar jag. Jag hade i alla fall, ursäkta, jävligt Kul! :D



Nej men oj stumpan, hihi WaoW..! (L)

Jau duvet ju hur jag känner för dig, tacktacktack för att jag har dig sweetie. PUSSS

2010-05-22 @ 09:23:20
URL: http://jagheterrut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0