Jag gjorde upp en eld för dig & nu brinner hela skogen

SKÖN dag idag. Lite trött och sliten, men så ska det väl vara. Hade i alla fall nationella i engelska, läs och hörförståelse. Gick väl helt okej. Blev sen en lunch i den PROPPFULLA matsalen, och sen sticka ner till Musikanten och se tvåorna playa lite music. Nice var det, och halv två var väl allt klart. Kom hem för kanske en halvtimme sen, och nu ska jag gå och handla! Blev ju som sagt inte gjort igår så det är väl dags att jag tar en storhandling av allt man nu kan behöva. Sen hade jag även tänkt hinna me en promenad i det fina vädret! Får se hur det blir med det, hur trött jag är osv. Annars lägger jag mig och glassar på spikmattan 4ever! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0