Life/Universe

Försov mig imorse. FÖRLÅT MAMMA, och förlåt Patrik för den delen... Hade i alla fall musikteori, var väl inte superkul att missa det med tanke på att vi har prov snart och jag är sämst... Nåväl, det fixar sig.

Har engelska nu. Ska skriva om St. George´s Day, och jag sitter fast... Har i alla fall bara två uppgifter kvar som ska lämnas in innan jag är klar med allt för i år, om man bortser från ackordsprovet som kommer snart. Vad jag vet i alla fall. Hoppas på att ingen kommer med en drös uppgifter och säger "När hade du tänkt göra de här då?"

Den här dagen blir nästan identiskt med igår. Idag är bara lite.. Fylligare, eller vad man ska kalla det. Sticker iväg till Élena efter skolan, igen, får mat, och så sticker vi till universitetet, IGEN, och ser på Anni och hennes klass, IGEN. Men denna gången tar vi även med Anna och Linnéa. Blir toppen, var verkligen inspirerande att se det igår, och jag kan inte annat än att se fram emot att få se framförandena en gång till. Verkligen underbart att se musik ur ett annat perspektiv än det jag ser det ur dag ut och dag in. Måste säga att man egentligen blir lite med instängd när man går i en musikklass. Delvis. Nåväl, nu ska vi inte gräva djupare i det ämnet.

NU ska jag banne mig bli klar med min jävla St. George. Förlåt. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0