Nattiné, bakning, OSV

Och då var även muntliga eng-nationella avklarat. Hade tydligen två nationella idag. SURPRISE! Efter skolan får vi se om Oskar lyckas fixa tickets till mig till nattinén ikväll. Skulle vara spännande må jag säga! No doubt about it. Innan nattinén ska jag även baka, är inne i nåt litet il nu. Får se om det blir en ny sockerkaka & även möjligtvis chocolate-chip-muffins. Det känns SWEET! Fast jag tycker inte om dom speciellt mycket.. Men det är mysigt att baka!

När jag kommer hem ska jag förövrigt ta en tidig middag för jag är HUNGRIG SOM ETT SVIN! Även städa hela lägenheten innan Jessika kommer imorgon. Storstädning ska det bli! Och halv elva börjar då nattinén, får se hur det blir med den. Känns som att biljetterna förmodligen är slut men det återstår ju att se. NÅVÄL nu ska jag fokusera, har 7 minuters effektiv lektionstid kvar. U GO GIRL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0