Obeskrivligt

ÅÅÅÅÅÅÅÅH Linnéa är obeskrivliggggg, jag orkar typ inte tycka om henne så mycket, det blir typ kortslutning. Jaja, orkar inte skriva nån kärleksförklaring här, hon vet redan hur jag känner. MH, luviduviduv

Nåväl. Idag skiner solen. Och var är jag? Jo, inomhus! Fast jag har faktiskt en anledning. MÅSTE städa. Blev ingen städning igår heller, och ingen tidig kväll heller för den delen. Men så går det, då får jag ta igen det idag istället! Hoppas även att Anna kommer snart för jag vill slinga mitt hår! Åh så blond jag ska bli. Hur som helst, nu ska jag börja ta tag i mitt liv, eller eventuellt vispa lite grädde och äta min kladdkaka. MUMS.

Kommentarer
Postat av: Anna

SPARA LITE KLADDIS PLOX! jag far om 7 minm :D

2010-05-22 @ 11:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0