RUT ÄLSKAR JESSIKA!

Hallluuu! nu har Jessika Bjuhr gjort ett snabbesök i the big city Umeå. och nu ska ni få ta del av av min magnifika svenska, när jag gör mitt första blogginlägg någonsin! WOHOO! .. eller inte.
Jag kom hit halv 9 idag, pigg och glad.... Jag och Rut chillade lite musik, kollade roliga klipp mm. awesome! sen stack vi till busstationen och hämtade Linneas cykel, tack för lånet btw!, och gjorde senare en snabb shoppingrunda då jag köpte en kofta, en eyeliner och glass.  Förresten, på tal om apoteket, JAG VILL UTOMLANDS! jag vill till solen....

herregud vad lång tid de tog att skriva de här, jag ska inte bli bloggerska det är ett som är säkert! hur som helst, nu ska vi typ chilla och äta, för vi är egentligen ganska feta!   // bästaste bäste Jessika!   PS. han är awesome :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0