Shit, jävla roman det här...

Okej, NU har jag lite tid över. Eller okej, egentligen inte. Kanske borde prioritera käk före det här. Men inte idag, uppenbarligen. Hur som haver, min helg har varit... Hullrig och bullrig, men det går det med!

Tog som sagt en buss till min far igår morse, 20 över 10. Skönt att måsta vakna 9 på en lördag... Fast vänta, nä. Hur som helst, åkte buss fram till 14.00, då jag kom fram till Norsjö. Pappi hämtade mig och vi begav oss mer eller mindre raka vägen till ståhejet för dagen.
Gänget hade fått höra att vi skulle ta med träningskläder. Det stod även att vi skulle få testa nåt vi aldrig hade testat förut, och att det skulle vara kul! Jaha tänkte jag, det här blir säkert spännande. Då kan jag meddela att inte en enda förutom jag i lokalen tänkte så. TRO MIG, klagosången stod på miljoner dB. Hur som haver, vi begav oss mot en spegelhall och där inne väntade... Damdaram, zumba-instruktören! HAH, kung! Än en gång var jag ensam om att tänka såhär... Dåså, zumba en timme och sen dusch och middag. Middagen bestod av potatisgratäng och muterad kyckling. I swear to god, kycklingen såg ut som nån Belgien Blue-tjur! Så, mycket mat alltså. Sen efterrätt på det. Shit.

Efter käket stack jag hem och träffade ma bud.  Kändes lite tuffare än att sitta nykter på fest med pappi. SÅ.

Idag när jag vaknade hade jag sjukaste träningsvärken i hela världen. My ass säger jag bara. HOLY MACARENA, här snackar vi "svårt-att-röra-sig,-blir-mest-spasmliknande-movements"-värken! Nåväl, jag krigar på och tar mig sakta men säkert runt här i huset.

15.55 går min buss hem till Umeå igen, och tro det eller ej men jag är INTE taggad på bussresan... Huh. Men vad gör man..

Bjuder på en till nostalgisk bild eftersom pappa inte har speciellt mycket annat att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0