Ego

Det har verkligen, VERKLIGEN vart torrt om bilder på senaste tiden alltså! Ack och ve. Men jag kan faktiskt skylla på att jag tvättat kameran i tvättmaskinen. Har i alla fall fått ta över mammas nu. Inte har det blivit mer bilder för det... Hade faktiskt tänkt bjuda på en bild från nuläget, men jag insåg att jag inte ska plåga er så. Ser rent ut sagt förjävlig ut. Jessika har lyckats smitta mig och jag mår som en firre på land. Fruktansvärt obra. Så jag bjussar på två bilder från igår istället, när vi firade Oskar och Anna. Har tyvärr inga bilder på föndelsedagsbarnen eller min gäst, men egobilder funkar ju det med.


Kommentarer
Postat av: jenniifer - photography

fino!

2010-09-16 @ 20:21:38
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0