Roll with me

Sådär, åter till vardagen nu då. Har varit dåligt med update och så, men jag har egentligen inte haft nåt speciellt att säga hur som helst.

Min helg har verkligen varit... Annorlunda på ett otroligt vanligt sätt. Har verkligen gjort lite allt möjligt. Bio i fredags, som ni redan vet. Lördagen blev det lite kik på stan, jag och Jessika planerade en helfet kväll med chips och film. Så blev då inte fallet, och chipsen intogs istället imorse. Idag har vi gjort absolut INGENTING, literally speaking. I alla fall fram till fyra. Jag kom hem kring elva imorse, tror jag, Jessika vaknade kring tolv. Vi fikade, sen gick jag och la mig och sov mellan 2 och 4. Under den tiden hann Jessika ta en promenad och prata i telefon. Vad mer hon gjorde har jag ingen aning om. Efter den powernapen kände vi oss hungriga och ringde Jessikas mor om pengar till max-mat. Kan säga att det frisco-målet satt fint! Har heller aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Efter käket stack vi hem igen och såg en film, och tog igen den där filmkvällen vi missade igår. 22.15 var filmen klar och då bestämde vi oss för att sticka ut på en spring-runda. Mer än så blev det och det slutade med att vi power-walkade väst teg -> stan -> öst teg -> tillbaka till väst teg. Ingen tråkig runda där. Tog väl lite drygt en timme kanske, är inte säker. Nu sitter jag bara och väntar på att Jessika ska duscha klart då jag får sova. Lovade nämligen att hålla mig vaken tills hon var klar så hon inte skulle känna sig så ensam. Men nu är hon strax på ingång så jag sticker och borstar gaddarna så länge! Imorgon är det back in black då. Sleep well cykelställ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0