Texttexttexttexttext

Okej, min dag lite snabbt dårå... Fick skjuts till skolan av pappa, hade lite gehörslära, blev bjuden på lunch på Eurasia av fader, stack tillbaka till skolan och hade kultur och idé-historia. Slutade halv fyra, stack in till stan, träffade Jessika, köpte lite smått osv. Bokade klipptid åt Jessika gjorde vi också. Sen kom vi hem, åt, och sen bara chillat och målat naglar. Och just det, jag kom precis in från en KORT löprunda. Kort=lagom. Nu ska vi borsta gaddarna och krypa isäng för imorgon blir en lång dag. Åtminstone för mig. Jessika har sovmorgon till halv ett... JAJA, förövrigt så bokade jag och Ellen precis biljetter till I rymden finns inga känslor tills på fredag. GILLA. Men nu, borsta gaddarna var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0