20 kr fattigare

HEY VÄRLDEN! Jag lever loppan här i Stockholm, just nu i vårt lilla sex-bäddsrum på Södermalm. Mosebacke för att vara exakt. Jag får dra en liten bättre beskrivning av vår resa när jag kommit hem, men just 4 now kan jag ju säga att jag har mitt på det torra när det gäller vinter. Vinterjacka och dojjor, CHECK. Och inte ett öre har jag lagt ut själv. En klocka har jag också införskaffat, och inte heller den har jag betalat. Det enda jag lagt ut var 20 kr för att få åka hiss. Katarinahissen om man nu vill veta det.

Nu har vi precis duschat och gjort oss lite färdiga och nu blir det fika uppe i mormor&morfars fin-svit. Ikväll blir en lugn kväll med lite bio och sånt där mysigt. Låter prima tycker jag.

Nåväl, fika och tjafs nu. Hörs när jag kommer hem på måndag eller så! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0