You're going in for the kill

LINNÉA ÄR IN THE CITY! Living the good life. Imorgon blir det frilutsdag. I regnet. Mycket, mycket nice. Eller. Anyhow. Jessika är fortfarande sjuk. Så kan det gå.

Vi tre brudar sitter nu avslagna i vardagsrummet hemma hos  mig och bara andas i stort sett. Vi överväger om vi ska dygna eller sova. Vad tycker ni? Skulle ändå vara sjukt skönt att sova nu, men då hade ju ett plus vart att få sova hela dagen imorgon också. Känner även av nu att Jessika smittat av mig för min hals är INTE SKÖN efter dagens bravader. Kan ju säga att jag var sjöblöt mellan halv tolv och fem idag. I alla fall om fötterna. Kan väl till viss del bero på det, att jag känner mig krasslig nu. Nåväl. Ska ringa far min imorgon och förhandla om lite septum-piercing, på tal om apoteket. Har redan förhandlat med mor. Om jag kom framåt vet jag inte, men lite måste man trotsa ibland. Nu gäller det bara att informera fadern. Jaja, nog talat om detta. Nu ska vi dricka sodastreamat vatten och bara leva. Gnight ppls!

Kommentarer
Postat av: Axel

Du blir typ min favorit om du piercar septum! Lite iallafall, mer om du töjer den sen! ;)

2010-09-15 @ 23:37:21
URL: http://gondola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0